środa, 4 czerwca 2014

Inspiracje - Łapacz snów

Z dniem dzisiejszym postanowiłam wprowadzić na bloga pewną systematyczność, mianowicie środa - notki z inspiracjami, niedziela - notki z moimi diy. Mam nadzieję że wytrwam.
Jako że dzisiaj środa, więc pierwsza notka z inspiracjami - Łapacze snów.
Te indiańskie amulety wieszane nad posłaniami miały służyć jako swoiste sito do wyłapywania mar nocnych i przepuszczaniu tylko tych dobrych snów. Koszmary które zaplątały się w gęstą sieć łapacza snów miały ginąć wraz z pierwszymi promieniami słońca zaś dobre sny spływały po piórach, koralikach, tasiemkach, wszelakich ozdobach wprost do umysłu śpiącego poniżej człowieka.
Czy to działa??? Ja ze swojej strony  mogę powiedzieć że mój łapacz snów raczej działa bo nie pamiętam żebym kiedykolwiek obudziła się przestraszona lub zlana potem po ciężkim koszmarze. Z drugiej strony może ich po prostu nie miewam.
Łapacze snów bywają przeróżne oto kilka inspiracji. Kto wie może któryś się wam spodoba i po zawieszeniu rzeczywiście będzie chronił.


                  
www.etsy.com 

lzcassiopeia.deviantar.com

W nieco mrocznej wersji

lzcassiopeia.deviantart.com

I różne wariacje na temat łapaczy snów:
1) Drzewo życia w łapaczu snów

www.flickr.com

2) Duży tęczowy łapacz snów

www.etsy.com

3) Ozdoby do włosów

www.etsy.com

4) Bransoletki

www.etsy.com

5) Naszyjnik

www.etsy.com

6) Bluzka z wplecionym łapaczem snów

www.etsy.com

7) Paznokcie

www.flickr.com

8) Tatuaż

www.etsy.com

pl.pinterest.com

2 komentarze:

  1. Fajnie to wszystko wygląda, ale nie wiem czy do moich wnętrz by pasowało. Bardziej trzymam się rad od http://www.developersi.pl/aranzacja-malej-przestrzeni-podpowiadamy-na-co-zwrocic-uwage/ gdzie tak naprawdę zaaranżowanie małej przestrzeni nie musi być strasznie trudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako element dekoracji to myślę, że takie rzeczy oczywiście się nadają praktycznie do każdego pomieszczenia. Ja jednak jeżeli mam zamiar dobrze się wyspać to stawiam przede wszystkim na wygodne łóżko. Mam teraz nowe ze sklepu senpo i jak na ten moment faktycznie wstaję o wiele bardziej wypoczęta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...