wtorek, 7 stycznia 2014

Opaska na oczy do spania

Witam wszystkich dzisiaj stratuje z blogiem nowy początek, nowy start i tym razem postanowienie że dam radę i nie zniechęcę się w połowie.

A więc zaczynamy na początek skromnie, ale jak mówią małymi kroczkami do celu. Nie przedłużając pierwszym wytworem który zamierzam tu zaprezentować jest opaska do spania.
Tak moi drodzy postanowiłam sobie takową opaskę sprezentować, jeszcze jest co prawda dopiero w powijakach, ale projekt już wybrany materiały przygotowane nic tylko szyć.

Jestem ciekawa czy wyjdzie tak jak sobie zaplanowałam, ale jeszcze bardziej jak się w takiej opasce śpi :)

Przechodząc do sedna sprawy moja opaska do spania będzie stylizowana na wygląd pandy mam już kapcie w stylu pandy więc całkiem do pary, a poza tym taka opaska według mnie słodko wygląda.
Materiały które wykorzystam to w rzeczywistości ścinki które gdzieś tam zostały po jakieś większej pracy, a na wykonanie takiej opaski na oczy nie trzeba dużo materiału. Dwie warstwy materiału i do środka coś miękkiego w moim przypadku to watolina ma mniej więcej 5 mm grubości według mnie zdecydowanie wystarczy.
A tak prezentuje się cały zestaw materiałów które zamierzam wykorzystać


Rezultatami i etapami pracy podzielę się jak już opaska będzie gotowa do użycia tak więc do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...