sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanocne ozdoby

Witam dawno mnie u nie było, nadeszła Wielkanoc i coś mnie naszło na robienie ozdób. Myślę, że wyszło całkiem nieźle i uznałam, że trzeba moje wytwory zaprezentować szerszej publiczności.

Na pierwszy ogień idzie wianek na drzwi, ostatnio oglądam tak ślicznie wykonane wianki, że sama zapragnęłam taki mieć. Swój wianek zrobiłam z mchu na stelażu drucianym owiniętym sporą warstwą gazet (żeby było grubiej) niestety nie mam zdjęć zrobionych w trakcie tworzenia, więc mogę wam zaprezentować tylko efekt końcowy.

Kurka jest zrobiona na styropianowym modelu i oklejona piórkami, jajeczka są też styropianowe przymocowane za pomocą wbitych we wianek i w jajeczka wykałaczek.

Kolejną ozdobą wielkanocną jest stoik na stół i tu znowu posłużył mi mech. Wieczko z kartonowego pudełka pomalowałam zieloną plakatówką (żeby pasowało bardziej kolorystycznie). Na wieczko poszła warstwa mchu a na mech różnego rodzaju ozdóbki. Pisanki w szydełkowych koszulkach zrobione przez moją mamę, kurczaki, baranki i królik (jeden samotny :))


Żeby tego było mało powstał jeszcze stoik z witek brzozowych podkolorowywanych na śliczny fioletowy kolor do tego gałązki z kwiatami wiśni i jeszcze więcej wydmuszek w szydełkowych koszulkach.


I już ostatnia rzecz czyli pisanki z szydełkowymi ozdobami, tym razem na trochę większych jajkach.
Wykorzystałyśmy plastikowe jajka które można przedzielić na dwie części. W dwóch większych jajkach szydełkowa ozdoba została wsadzona do środka jajka a w dwa mniejsze zostały obrobione szydełkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...